ازمایش چکاب بارداری باید ناشتا باشی ؟ یادم رفت بپرسم

۴ پاسخ

اوهوم قند داره

بله باید ناشتا باشی

سه ماه اول آره باید ناشتا باشی ی آزمایش قند میگیره

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نینی 👶🏻 مامان نینی 👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری