۹ پاسخ

قطره دادم خوب شد

یک هفتگی ۱۱ بود الان کمتر شده ولی هنوز یه کوچولو زرده

۱۴ بود دستگاه اوردیم دوروز خونه شد ۸

من ۱۰ شد دکترش گفت دیگه خوبه

زردی پسر من به ۱۷ رسیده بود

من بچم تو ۳ روزگی ۱۰.۵ بود چون وزنش کم بود گفتن زردیش بالاس دستگاه گرفتم خونه
اومد رو ۹ گفتن دیگه اوکیه فقط مراقب باشم بالاتر نره
چون زردی از ۴ ۵ روزگی تازه اوج میگیره
دیدم بعد چند روز صورتش باز زرد شده بردم شده بود ۱۱
باز دستگاه گرفتم اومد رو ۷ و دیگه خداروشکر از بین رفته
مرتب شیر دادم فقط که تند تند ادرار مدفوع داشته باشه

سلام عزیزم چن روزس

ده خوبه شیر خوب بدی میاد پایین واسه پسر من همش ۱۶ میشد بستری می کردیم می اومدیم خونه دوباره بالا میرفت ولی در کل شیر زیاد بخوره خنک باشه لباس کم تنش کنی زود میاد پایین

خنکی بخور شیرخشت ترنجبین عرق کاسنی انار خیلی خوب ابشو بگیر بخور مرتب شیرش بده خنک بگیرش لباس زیاد تنش نکن دماخونه ۲۴درجه باش

سوال های مرتبط

مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۱۵ ماهگی
مامان دونه ی انار2 مامان دونه ی انار2 ۴ ماهگی