۲ پاسخ

یا حسابی تقویت کن یا نگیر منم روزه میگیرم بچه هم شیر میدم تا حالا خدا کمکم کرده دو ساعت به مغرب کم میارم که سرگرم میکنم خودمو

عزیزم خودت داری میگی کم خونی مینور هستی.
اون خودش همه این حالاتو داره
بعدم افت قند و فشار هم ممکنه باشه.

سوال های مرتبط