۱۸ پاسخ

سلام عزیزم اینو چجوری میزنی اونجای که زرد هست اونو مثل پمپ باز وبسته میکنی

خواهر اسمش چیه؟

ماشاالله

بچها منم پرتابل گرفتم‌میگن خیلی عالی خدا کنه واقعا خوب باشه

عزیزم میشه عکس کارتنشو بدی بهم

منم باید بخرم یکی دارم خیلی اذیت میکنه سینه هامو

مگه‌نمیگن‌ اگه بدوشی و بچه‌مک نزنه شیر خشک میشه؟؟؟

چند گرفتی؟

شیپور زن باشه؟😂

میشه عکس جعبه شو بفرستی من برم نشون بدم به داروخونه بهم بده

هی بدوشش و مک نزن خشک میش بعد ی مدت

من سر دخترم خریدم بلدنبودم چجوری استفاده کنم .استفادشو میگی؟

عزیزم قیمت اینا چقدره؟

با این چه جوری دوشیدی من نتونستم استفاده کنم برقی خریدم ..... اینو همش استرس داشتم نوک سینم کنده بشه 😂😂😂😂😂😂

چه باحاله از داروخانه خریدی؟چقدر شد؟

منم شیردوش برقی فیلیپس دارم عالیهههه خیلی خوب میدوشه

چ باحال
داروخونه داره؟

ماشالله چشم بد ب بدور. شیرت پر چربه

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 روزهای ابتدایی تولد