خانوما ویتامین دی رو کی بخوریم اوکیه؟؟

۹ پاسخ

بعد از نهار عزیزم

دی محلول در چربیه همراه ناهار یا بلافاصله بعد ناهار بخور

بمن گفتش وسط ناهار

بعد از نهار

من که هر به چند روز یبار یکیشون میخورم از بس حالت تهوع دارم

بعد از ناهار باید خورد

من همه رو بعد ناهار میخورم حتی فولیک اسیدمو چون شبا معدم اذیت میشه

ب من گفت بعد صبحونه

بعد از ناهار

سوال های مرتبط

مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی
مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری