۴ پاسخ

من فشارم رفت بالا سزارین شدم الانم هر موقع ی ذره عصبی میشم دوباره بالا میره🥲🥲

من داشتم بخاطر فشار بارداریم دخملم ۳۷ هفته زایمان کردم چون شخصی سزارین شدم دکتر خودم عمل کرد گف روز ۱۱ بیا فشارتو ببینم رفتم گف بعد ۴۰ بیا باز رفتم بر طرف شده بود

من سر بارداری اولم داشتم تا ده پونزده روز بعد زایمان بدترم شدم اما کم کم رفع شد

سلام ، اگه بعد زایمان رژیم غذایی رعایت بشه رفع میشه

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد