سلام کسی فشار بارداری داشته چی خورده تنظیم شده

۶ پاسخ

فشار داری مگ

منم از اول هشت ماهگی متیل دوپا میخورم

خیار اب 😐🤣

متیل دوپا و آسپرین

منم متیل دوپا دارم میخورم از اول هشت ماهگی

من متیل دوپا میخوردم اواخر بارداریم

سوال های مرتبط