خانما به نظرتون بهروز اسم قشنگیه؟

۲۱ پاسخ

یکم قدیمیه به نظر من

با احترام نه

خیلی قدیمیه گلم

قدیمی هست اسم عموی ۸۰ ساله منه

ن خیلی قدیمه

نه اصن سلیقه من نیست واسه قدیما خوب بودع ن الان

با تمام احترام نه

مهم اینه که خودتون چی دوست دارین، ولی بنظرم بهزاد و بهراد قشنگن

با احترام نه 🙊

اسم بابابزرگ دوستم بهروزه خیلی قدیمیه

قدیمیه

خیلییی قدیمیه

نه بنظرم

قشنگه ولی قدیمیه

نسبت به بهروز بهرام فکر کنم بهتره

بهزاد قشنگتره

قدیمیه عزیزم

با احترام نه

نهههههههه

ب نظر من اسم جدید و قدیم نداریم ادم هرچی ب دلش میشینه باید بزاره ...

اگه به دلت نشسته چرا ک نه

سوال های مرتبط

مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان صورتی قشنگم مامان صورتی قشنگم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلماه♡ مامان نیلماه♡ هفته بیست‌وپنجم بارداری