یکم قدیمیه به نظر من
با احترام نه
خیلی قدیمیه گلم
قدیمی هست اسم عموی ۸۰ ساله منه
ن خیلی قدیمه
نه اصن سلیقه من نیست واسه قدیما خوب بودع ن الان
با تمام احترام نه
مهم اینه که خودتون چی دوست دارین، ولی بنظرم بهزاد و بهراد قشنگن
با احترام نه 🙊
اسم بابابزرگ دوستم بهروزه خیلی قدیمیه
قدیمیه
خیلییی قدیمیه
نه بنظرم
قشنگه ولی قدیمیه
نسبت به بهروز بهرام فکر کنم بهتره
بهزاد قشنگتره
قدیمیه عزیزم
با احترام نه
نهههههههه
ب نظر من اسم جدید و قدیم نداریم ادم هرچی ب دلش میشینه باید بزاره ...
اگه به دلت نشسته چرا ک نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.