۴ پاسخ

عزیزم مجرای اشکش بستس دختر منم اینطور براش پماد استریل چشمی میزنم و ماساژ میدم

عزیزم مجرای اشکی چشمش بسته هست پسر منم اینطوری بود ماساژ دادیم خوب شد

بخاطر مجرااشکیشه پسر منم ی چشش قی میبست بردم دکتر قطره داد

عزیز باید ماساژ بدی تا کیسه اشکش باز بشه و گرنه مجبور میشی میل بزنی

سوال های مرتبط