عدد ان تی ۱.۳خوبه؟؟

۱۰ پاسخ

خانما عدد ان تی 0.7 چطوره خیلی کمه نه

برای منم 1.4بود

آره ازمنم همین بود

اره عزیزم عالیه انشالله سالم بغل بگیریش

اره عالیه

عالیه عزیزم واسه من بالا بود یکم فرستادم سلفری واسم دعا کن جوابش بیاد خوب باشه❤️🥹

بله.

اره عزیزم عالیه

آره خوبه

عالیه گلم

سوال های مرتبط

مامان لیمو شیرین🍋 مامان لیمو شیرین🍋 هفته هفدهم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۶ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته سی‌وهفتم بارداری