۹ پاسخ

1.2 بود

۱/۲۰

۱.۹۸ بود

برا من ۱.۳۴بود

۱ و نیم بود برام

بود1.5

واسه نینی من ۲/۱ بود خوبه بنظرتون؟ سلفری دادم ولی جوابش نیومده

ان تی4 بود استرس دارم دعا کنید برام

مال من۱.۶۶مم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ودوم بارداری