سلام خانوماا عدد ان تی شما چند بود توی سونو؟؟

۱۰ پاسخ

۱/۷ بود گلم

۲/۵۳ بود

بود۱/۵

بود عزیزم ۱/۷

۲.۳۳بود رفتم سلفری دادم کمتراز ۳ مشکلی نیس

1/44بود

۰/۸

۱/۱۷

از چند تا چند باید باشه معمولا ؟

۱.۱بود

سوال های مرتبط

مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیلا🩷نی نی🩵 مامان نیلا🩷نی نی🩵 هفته سی‌وششم بارداری