عزیزانی که سلفری دادین میشه بگید عدد ان تی چند بود ؟

۱۱ پاسخ

همش الکیه،فقط میخوان پول از ملت بگیرن😒

من ۱.۴۰ بود من خودم رفتم
کلا سلفری دقیق تره

۱،۵۷ بود دکتر گفت انجام بدم

۱.۴۹ من به درخواست خودم سلفری دادم

مگه عدد ان تی باید چندبلشه

من ۱.۳۵

۲.۴ بود گلم

من ۱.۵۰ بود گفت باید سلفری بدی

من خودم دادم .ولی عدداش 1.58

من با ۲.۰۴ گفته باید انجام بدم

بود۲.۸۸

سوال های مرتبط