خانما من بیشتر وقتا سردمه بنظرتون نی نیم چیه؟

۹ پاسخ

چ ربطی داره ب جنسیت الان اینجا خیلیا گفتن سردشون بوده دختره😐 منم الان سردمه همش میلرزم ولی پسر دارم چ ربطی داره اخههه

من همش پاهام یخه یخه جوراب پشمی میپوشم تو خونه

ربطی نداره من رو دخترم گرمم بود رواین یکی هی سردمه بهم گفتن دختره رفتم ان تی گفتن پسره

ربطی نداره فشارت پایینه

منم ماه اول و دوم پاهام یخ بودن همش سردم بود نی نیم پسره

سر پسرم همش گرمم بود ولی این سردمه خداکنه دختر باشه

چرا باید جنسیت باعث سرما و گرما بشه ربطی نداره

منم همش سردم میشه شنیدم میگن دختر اینجوریه چون من یه پسر دارم سراون گرمم بود همیشه

والا من سر قبلی خیلی سردم میشد که با پتو میگشتم دختر بود

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مرسانامهرسا🐣🐣 مامان مرسانامهرسا🐣🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هیراد🤍 مامان هیراد🤍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان آریان👼🏻🍼 مامان آریان👼🏻🍼 ۳ ماهگی