نظر منو بخوای الان ریسک خیلی بالاس اگه تحویل فوریه بگیر وگرنه نه
ماشین خواهر منو مهر باید میدادن هنوز ندادن و گفتن معلوم هم نیست کی بدیم
طلاهاتو سفت بگیر قید ماشین وهرچیز دیگه ای رو بزن
من جای شما باشم ب هیچ وجه الان سمت خرید ماشین ثبت نامی نمیرم
تو این اوضاع این چه کاریه مردم دنبال اینن که داراییشون طلا باشه که دستشون باشه شما میخوای بری طلارو بدی به ماشینی که معلوم نیست اصلا کارخونه اش باشه یا نه اصلا دستتو چیزی بگیره یا نه
این اشتباهو نکن همون طلارو دستت نگهدار
نه طلاتو نفروش عزیزم
بزار ببینیم اوضاع چطور میشه
عزیزم ایرانخودرو هم زدن اصلا ریسک نکن
سایپا رو زدن یه وقت ایران خودرو بزنن چی؟
اگ فعلا ماشین دارید بیخیال شو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.