روغنت باید قشنگ سرخ بشه
نمکت اگ کم باشه وا میره
اب سیب زمینی و پیازو بگیر بعد تخمرغ بزن بهش
تخمرغتم ن خیلی زیاد ن خیلی کم
مثلا من ی پیاز برمیدارم دو تا سیب زمینی و دوتا تخمرغ برا خودمون دوتا
ی قاشق اردم بزن
ظرفتم تفلون باشه ک عالیه
تخم مرغت رو مثل كيك جدا هم بزن حسابي ادويه بزن بعد بريز تو سيب زميني كه ازقبل پخته ورنده شده من يه پياز كوچولو هم رنده ميكنم
عشقم نمیدونم منظور شما کوکو سیب زمینی هست یا کتلت .
کوکو سیب زمینی : میذارم دو تا سیب زمینی نسبتا بزرگ کاملا بپزه . بعد با پوره کن له میکنم بهش یه دونه تخم مرغ و زرد چوبه و فلفل و نمک میزنم . روغن میذارم کاملا داغ به بعد با قشاق از مواد میذارم تو مایتابه و صافش میکنم . تخم مرغ اگه اندازه باشه کوکو وا نمیره
من ۳ تا سیب زمینی متوسط آبپز میکنم زود برمیدارم نمیزارم خیلی بپزه چون کوکو وا میره
بعد میکوبمش زیاد هم نکوب خیلی خمیری بشه وامیره
یدونه پیاز رنده میکنم آبشو میگیرم و یکم سبزی خشک کوکو میزنم و ادویه ها یکی دوتا تخم مرغ هم میزنم یکی بزن اگه دیگ خیلی سفیه یکی دیگم بزن روغن هم بزار داغ بشه قشنگ زیادم دست نزن بهش تا بگیره خودشو
تخم مرغ و سیب زمینی آبپز و ادویه و یه حبه سیر و یک الی ۲قاشق غذاخوری آرد ذرت هم حالت پفکی میده هم باعث انسجام بیشتر مواد میشه
اب سیب زمینی و بگیر یه قاشق ارد هم بزن
دیگه وا نمیره
اگه شل میشه وا میره آردبزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.