۳ پاسخ

اگ شير خوب ميخوره و وزنش كم نيس و دكترش نگفته نده بزار گورارشش كامل بشه

نه،چه عجله ایه آخه
وایسا به موقع بهش بده
بعد از الآنم زوده بخوای بدی

نه باید حداقل پنج ماهش تموم شه

سوال های مرتبط

مامان مامای گهواره😍 مامان مامای گهواره😍 ۱۵ ماهگی