سلام خانما من ماه اول بارداری ام درد پریودی میگیرم طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

منم همینطوری ام

اره طبیعی عزیزم

منم دوسه روز اول خیلی درد بدی داشتم بعد دیگه دردش گم شد

اره عزیزم اوکیه

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان آرتین و پسری💙 مامان آرتین و پسری💙 هفته شانزدهم بارداری