سوپ مرغ چجوری درست میکنن

۴ پاسخ

پیاز نگینی رو با کره و روغن سرخ میکنم مرغ اضافه میکنم میزارم قشنگ رو پیاز بمونه بعد یه تیکه فلفل دلمه اضافه میکنم و هویج و گوجه نگینی و سیب زمینی و سیر با پوست زردچوبه و نمک و پاپریکا اضافه میکنم با یه کم رب تفت میدم بعد آب جوش میریزم میزارم بپزن بعد که یکم آبش کم شد جو پرک اضافه میکنم میزارم قششششنگ بپزه که همه چی با هم قشنگ میکس بشه زیاد همش میزنم در آخر هم یکم آبغوره اضافه میکنم

من دوست دارم موادش پیدا باشه واسه همین همه چی رو نگینی ریز میکنم
پیاز،سیب زمینی، هویج،شلغم یا لبو،مرغ با استخون، کمی رب، بلغور جو(هم سریع پخته میشه هم غلیظ میشه سوپ) ،ادویه ها و نمک
من همه اینا رو باهم میریزم تو قابلمه،حدود 1 ساعت، جعفری و رشته میریزم و 10 دیقه بعد آماده است
اگه سرماخورده باشم سرخ نمیکنم و فلفل نمیریزم،اگه همینطوری درست کنم یکم پیاز و اینا رو تفت میدم،
خودم ک خیلی دوست دارم اینجوری

من جو پوست کنده رو میزارم یک ساعت خیس بخوره بعد میریزم تو زودپز هویج رنده میکنم و یه قاشق پیازداغ و یه قاشق رب با یه تیکه مرغ و نمک و زردچوبه با اب در زودپز رو میبندم بعد یه ساعت که باز کردم یه قاشق جعفری خورد شده میریزم و چند دقیقه میزارم جا بیوفته عین رستوران میشه

برای بچه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی
مامان فاطمه حلما🩷 مامان فاطمه حلما🩷 ۱۷ ماهگی