شما واقعا پفک و بستنی و ... نمیخورین؟

۳۴ پاسخ

نه من خیلی میخورم دیشب خوردم 1ساعت پیش هم خوردم پفک

چرا خوردم من

من بستنی میخورم

چرا عزیزم هروقت هوس کنم میخورم

پفک اره ولی بستنی میترسم قند بگیرم

من تا قندم بالا ترفته بود میخوردم

بستنی نخورم میمیرم😂😐

من بستنی میخورم ولی پفک و هله هوله اگر دلم بکشه خیلی کم میخورم ولی ادمی نیسم که کلا دنبالش باشم حتما بخورم

همین الان خوردم🤣

بستنی نمیخورم چون دیابت بارداری دارم پفک نمیخورم چون درمعرض فشار خونم

کمو بیش میخورم زیادیش ضرر دتره

میخورم گاهی

من خیلی هوس پفک و چیپس دارم اگه سه وعده در روز هم باشه دوست دارم بخورم
ولی جلوی خودمو گرفتم همون هفته ای یه بار می‌خورم
بستنی هم هر وقت هوس کنم میخورم

بستنی وزن بچه خیلی زیادمیکنه وانیلی مخصوصا ...چرانخوریم🤔🤔

اگر دوس داری گاهی اوقات بخور ولی خاصیتی ندارن

بستنی که خوبه چون لبنیاته ولی چون قند داره بهتره که زیاده روی نکنی بخاطر دیابت بارداری

من که کلا از بچگی اهل چیپس و پفک نبودم و دوست ندارم ولی عاشق بستنی بودم الان چون ویارم بیشتر ترشیجات هست چرا هفته ای یکبار دلم بخواد بستنی هم میخورم والا بستنی که میگن خوبه به وزن گیری جنین هم کمک می‌کنه فقط باید مراقب قندش بود البته من خودم گاهی اوقات با بعضی غذاها نوشابه هم میچسبه میخورم هی شوهرم دعوام می‌کنه میگه نوشابه نخور

من عاشق بستنی ام ولی چون قندم روی مرزه جلومو میگیرم نمیخورم

میخورم ولی کم

بستنی ک خیلیی ی موقعه هایی شد دوتام پشت هم خوردم
پفک و اینام هوس کنم چند هفته یکبار میخورم
همه چی میخورم من در کل

من ک میخورم نه هرروز ولی اگ باشه نمیتونم جلوخودموبگیرم میخورم

بستنی برا وزن گیری بچه خوبه اتفاقا
پفک هم میخورم من ماهی یبار

من تاحالا چند بار خوردم پفک و چیپس ولی بستنی خیلی بیشتر

بستنی آره ولی پفک ن

منکه همشو میخورم هروقت جوربشه ولی این روزا برا وزن بچه میگن بستنی خوبه هرروز میخورم یا یه روز درمیون

😑من هیچی نمیخورم اینا پیشکشم😂دارم به فناااا میرم رسما

چرا میخورم

بستنی میخورم
پفک یکی دو بار از اول بارداری تا الان خوردم

بستنی اصلا نمیخورم ولی پفک لواشک چیپس هفته ی یک بار اونم شوهرم‌ برام نمیگیره به خودم باشه هر روز میخورم 😂

من بستنی میخورم

من میخورم..البته چیزای مفید بیشتر میخورم ولی اینا هم ببینم میخورم😁

نه خيلي يني از همون اولشم كلا علاقه اي نداشتم

بستنی میخورم

من که بعضی مواقع میخورم خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان Mahoor مامان Mahoor هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۵ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری