شما هم از ترس اینکه بالا بیارین چیزی نمیخورین😢😢

۶ پاسخ

الهی بگردم ...
توی هفته ۱۹ هنوزم اذیتی و بالا میاری؟!

باید بخوری حتی اگر شده زورکی بخاطر نینی

وای گفتی😭

اره وقتی تهوع دارم میترسم چیزی بخورم

نه من اگه چیزی نخورم تهوع میگیرم برعکس همه هستم

من ک همینجور پناه برخدامی خورم😃

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری