۶ پاسخ

من اینارو گرفتم با چند تا سرهمی

تصویر

اینو گرفتم

تصویر

نه عزیزم لباس های که داریم میپوشیم فقط یکم مواد غذایی وشیر خشک گرفتيم از همون های که داریم میپوشیم

چ عیدی

وووووووو

تصویر

فعلا چیزی نگرفتم‌ منتظرم همسر بیاد بریم. بگیریم ولی گرفتم واست میفرستم حتما😉😂

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی