۳ پاسخ

عزیزم بادکنکا رو از کجا گرفتی تو تبریز من همه جا رو گشتم همش رنگای نقره و صورتی و طلایی بود

ای خدا چ قشنگ

خدااااای من 😍😍😍فرشته کوچولووووووو
وای قلبم😍😍😍

سوال های مرتبط