منم دقیقا همینه درد سینه ترشح دلمم بعضی وقتا درد میگیره
بی اعصابی شدید
دل نازک شدم زود ناراحت میشم
همشششش گشنمه ولی به هرجی فکر میکنم که بخورم حالمو بد میکنه
حالت تهوع
معدم داره اتیش میگیره و همش رفلاکس دارم
درد کمر و درد دل و زیر دل
من حساسیت سینه تکرار ادرار زیاد همش دوس دارم ترشی بخورم گشنگی زیادهم داشتم ولی اون خوب شد🥹
ترشح
ضعف شدید صبحگاهی
بی میلی به غذا
همین حالت تهوع و اینا ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.