۳ پاسخ

هر کسی ب بارداری ی واکنشی داره بدنش قرار نیس تمام علائمو داشته باشی یا مثل بقیه باشی ب بدنت بستگی داره اوایل هم معمولا مثل پریوده علایمش چیز دیگه ایی نشون نمیده

عزیزم منکه کلا هیچ علائمی نداشتم جز سه روز پشت هم سردرد نگران نباش علائمتم به زودی شروع میشه،

حساسیت سینت چجوریه؟
نفخ یا یبوست نداری؟

سوال های مرتبط