مبارکه
منم علائم نداشتم
مبارکه😍
ای خدای من بهترین چیزی بود که امروز دیدم و شنیدم ، من کلا مذهبی نیستما اما خب تو اینجور مناسبتا یه همچین چیزی برام پیش میاد فورا از دلم میگذره که از طرف خدا بود مثلا، یا از طرف امام رضا ، امروز تولدشه ، اینجوری حال خوبم دوسه برابر میشه میدونی حس میکنم یکی هست که خیلی دوسم داره و هوامو داره ، پسر بزرگمو شب تولدم فهمیدم باردارم و گذاشتم پای کادو ی تولد اختصاصی از طرف خدا برای خودم ، روز مادر هم به دنیا اومد و شد بزرگترین و بهترین کادوی روز مادرِ اولین سال مادرشدنم، پسر کوچیکمم دوشب مونده به عید نوروز فهمیدم باردارم و شد قشنگ ترین و باارزش ترین عیدیِ سال ۱۴۰۳ از طرف خدا برای خودم 😍☺️ خیلی برات خوشحالم تو بهترین روز بهترین خبر و هدیه رو گرفتی عزیزدلم مبارکت باشه انشالله به سلامتی به دنیا بیاریش و بغلش کنی و کیف کنی 😘😘😘😘
از ۷ یا ۸ هفته علائم میاد بعضیا هم ندارن
مبارکت باشه عزیزم
ولی بذار از موعدت بگذره بتا بده خیالت راحت بشه
کاری به علائم نداشته باش
مبارکه عزیزم 😍
سینه درد عادیه بخاطر هورمون هاست گلم
حالا تازه بی بی چک مثبت شده صبر کن تا آزمایش بتا
بعد اون همه جات درد میگیره 😂😂😂
هنوز مونده تا علائم صبر کن خاااهر😕
عادیه تو هفته های اول خیلی شدیده بخاطر افزایش هورمون پرژسترونه
میتونی بری حمام دردش یکم کمتر میشه زیر دوش
فقط آب خیلی داغ نباشه خیلیم تو حمام نمونی خوب نیس
عزیزم صبر کن . چند روز بعد بتا بده تکلیفت مشخص میشه .معمولا اوایل حاملگی علائم چندانی نداره معمولا ۶ و ۷ هفتگی به بعده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.