۳ پاسخ

هردوساعت اوایل .
بعدش هروقت گریه کنه .
ولی بچه رفلاکس داشته باشه مجبوریم کم بدیم همون دوساعت دوساعت

معمولا میگن یه هفته اول بیدار کن برای شیر خوردن بعدش خودش هر وقت گشنش باشه بیدار میشه

تا5-6روزگی کافیه
دیگه بعدش خودشون بیدارمیشن

سوال های مرتبط