بعضی دکترا کلا واسه هر زایمان دستمزد میگرن
الان همه حق تیغشونو میگیرن
معمولا نصفشه
هدی حسینی
نه واسه من چیزی نگفت از پول. فقط گفت اگه بیمارستان خصوصی میری خودم میام بالاسرت. اگه دولتی میری شیفتم باشه میام وگرنه برو هر دکتر انکالی بود عملت کنه
دکتر من گفت میگیره سر دومی هم 😬😬گفت۷درنظر بگیر
نه من که نمیدم وظیفشه
دکترای کرمان میگیرن
از من ک ۲۰ تومن گرفت . آخه توی رسید بیمارستان نوشته بود سهم دکتر ۸ تومن خودش گفت ب ما کم پول میدن.
نه نمیخاد دیگه
نه نمیخاد اختیاری ک نیستی
نه عزیزم براچی زیرمیزی شمادیگه زایمانت همش سزارین ولی فکرکنم بایدبیمارستان دولتی بری
نه.
نه دیگ سزارین اجباری هستی
بستگی به دکترت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.