دوستان گفتن ما کنار ماهی سبزی ماهی هم میذاریم خیلیییی خوشمزه میشه پیاز داغ بعد سبزی ماهی ک آماده هست خورد میکنن اونم اضافه تفت میدم بعد تمر هندی ک هسته هاشو جدا کردیم و یکم رب انار و ادویه نمک قشنگ ب خورد هم برن ی سس خیلی خوشمزه میشه کنار ماهی
عزیزم خوشحالم که حالت خوبه به فکر غذا درست کردنی
با نمک، فلفل، زردچوبه، سیر و پیاز طعم دار میکنم
قشنگم من ماهیو تو پیازوزعفرون ادویه ها قشنگ مزه دارمیکنم باابلیمو یک ساعت تو یخچال تا مزه ها خورد هم بره..فرقی برای نوع ماهی نداره من باهرمدلی این جوری درست میکنم..
بعدکه مزه دارشد روغن که قشنگ داغ شد ازطرف گوشت میزارم میپزه ..وقتی هرطرف پخت نصف لیوان ابغوره هم میریزم داخلش مجدد تو دماکه ابغوره خشک شد پشت و رو میکنم ..
ببین مزه ش معرکه اس هرکسی خونه من ماهی خورده عاشقش شده..
یباراین مدل درست کن خوشت میاد
بیا عزیزم ....
من همیشه اینارو میزنم.موقع سرو هم روش یالیمو ترش تازه میربزم یا اب غوره
من فلفل سیاه . زردچوبه و پودر سیر و یه ذره نمک مخلوط میکنم قشنگ میمالم رو ماهی بعد پیاز هم میزنم یکی دو ساعت میمونه بعد پنج دقیقه قبل سرخ کردن آبلیمو میزنم و حین پخت بهش زعفرون دم کرده میزنم خیلی خوشمزه میشه
من توب اب غوره و زردچوبه و ادویه میزاررم بعد سرخ میکنم
زردچوبه و زعفرون ونمک و یه ذره آبلیمو قاطی کن بزن رو ماهی
عزیزم اگه میخواین بونده ماهی تو سرکه بزارین یکم بمونه بعدشم بزارین تو زعفران پیاز وادویه نه بومیده نه بد مزه خیلی خوب میشه
سرخ یا کباب یا خورشت؟
من با نمک زردچوبه و آبلیمو و سیر میزارم یه ساعت یا نیم ساعت بمونه بعد سرخ میکنم
من که فقط ماهی سرخ میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.