۷ پاسخ

وانیل یا بکینگ پودر زیاد میزنی

مقدار پودر قند بیشتر و پودر کاکاو کمتر کن

خب شکرشو بیشتر کن

پودر کاکائوت غلیظه از مقدارش کم کن

پودر کاکائو بزن شکلات نزن

بعضی پودر کاکائو ها خیلی تلخترن

فکر کنم به خاطر پودر کاکائوته،یه برند دیگه بزن

سوال های مرتبط