خانوما تو بارداری میشه رفت سر خاک

۱۰ پاسخ

ما معتقدیم که فضاش سنگینه برای زن حامله و اصلا نمیریم

من کوتاه و تنها می رم، برادرم تازه از دست دادم دلتنگ میشم. ولی تنها میرم که سرو صدا کسی اذیتم نکنه

منم رفتم تازه داداشمو از دست دادم اصلا نمیشه نرفت💔

من چن باری رفتم

من که میرم مشکلی نداره که

همش میگن انرژی منفی داره من نرفتم اصلا

من متاسفانه عکس مرده هم دیدم

من ک خیلی رفتم تا حالا فقط اینکه میگن تو تشیع ب جنازه نگاه نکن بچه چشمش شور میشه

نه نرو خوب نیس

نه اصلا نرو

سوال های مرتبط

مامان شیر شاه مامان شیر شاه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🤰جوجه🐣🙃 مامان 🤰جوجه🐣🙃 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی