ما معتقدیم که فضاش سنگینه برای زن حامله و اصلا نمیریم
من کوتاه و تنها می رم، برادرم تازه از دست دادم دلتنگ میشم. ولی تنها میرم که سرو صدا کسی اذیتم نکنه
منم رفتم تازه داداشمو از دست دادم اصلا نمیشه نرفت💔
من چن باری رفتم
من که میرم مشکلی نداره که
همش میگن انرژی منفی داره من نرفتم اصلا
من متاسفانه عکس مرده هم دیدم
من ک خیلی رفتم تا حالا فقط اینکه میگن تو تشیع ب جنازه نگاه نکن بچه چشمش شور میشه
نه نرو خوب نیس
نه اصلا نرو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.