خانما تو بارداری میشه آبگرم رفت؟

۱۴ پاسخ

نه، دوش آبگرم هم نباید گرفت چه برسه به آبگرم رفتن!!

🤣🤣🤣🤣اره عزیزم اینای که میگن نگیر خیلی واقعا براشون متاسفم چرا نگیرفت مگع بیدون آب گرم میشه دوش گرفت عجب حرفای بخدا من یک روز درمیون حمام استم یک ساعت چون دخترم خیلی دوست داره حموم بره من میبرم اشکالی نداره

استخر نه عزیزم عفونت میگیری،آب گرم هم باعث شل شدن دهانه رحم میشه

نه گوگرد داره توش نرو

من رفتم بارداری قبلیم از بخار ابش حالم بد شد

من دوش ابگرم گرفتم لک دیدم ابگرم ک دیگ هیچ

نه ضرر داره

نه عزیزم اگه آبگرمش گوگردیه که خودشون احازه استفاده از دوششم بهت نمیدن

نه عزیزم خوب نیس

نه خطرناکه

نه اصلا نرید

نه اصلا خوب نیست

نه خطرناکه

استخر اینا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری