۵ پاسخ

نه گرمای زیادم خوب نیست نباید خیلی گرمای مستقیم بخوره از دکترت بپرس ندیدی میگن حمام سونایااب خیلی داغ خوب نیست

حالا یهو همون زیر نزایی😂

ترس نداره من سربچه دومم اسفندبدنیااومده همش توکرسی بودم

سوال منم هست 🥲

کجای اصفهانید که انقدر سرده کرسی گذاشتید😄
گرمه هنوز که

سوال های مرتبط

مامان شیر شاه مامان شیر شاه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان گل دختر مامان گل دختر هفته سی‌وپنجم بارداری