دوستان قندم ۱۵۷ بالاست؟ چیکار کنم؟

۴ پاسخ

خیلی بالاست

بلع خیلی ام بالاس..
قند ناشتا هست ؟

متفورمین نداد

ناشتا آره بالاس

سوال های مرتبط

مامان vihan مامان vihan ۲ سالگی
مامان آرتین مامان آرتین ۲ سالگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد