۷ پاسخ

یک هفته
و من با اورژانسی باردار شدم 😵‍💫😵‍💫🤧

باید بعد از قرص اورژانسی هیچ قرص دیگه ای تا دو روز خورده نشه مخصوصا استامینوفن من خوردم خنثی شد باردار شدم 😁

وای من یبار ارژانسی خوردم یه ماه بود پریود نمیشدم توبه کردم دیگه نخورم

یا یه هفته بعد یا سر موعد خودت

بعضياسرتاريخ
بعضيا٥تا٧رور

من سر تاریخ خودم شدم امروز

من سر تاریخ خودم شدم

سوال های مرتبط