۵ پاسخ

دکتر به دخترم ۴ سی سی داد
معمولا انتی بیوتیک برحسب وزن و سن میدن دخترمم ریزه

من پسرم شرکت خورده بود بعد اینو دکتر داذروز اول ۵ سی سی روز دوم ۲/5سیسی بهم گفت بده

منم دخترم سرما خورد دکترش نیست رفتم آزیتر مایسین 200گرفتم درست گرفتم یا باید 100میگرفتم

زیاد دادی ۲.۵ باید بدی

امروز بردم دکتر ازیترو داد
گفت ۲/۵ بده بهش

سوال های مرتبط

مامان وروجکم🐣🍫 مامان وروجکم🐣🍫 ۲ سالگی