۶ پاسخ

من امروز رفتم آزاد انجام دادم

بله انجام میدن هیچ مشکلی نیست

آره انجام می‌دن
صدوپنجاه تومن تقریبا فرقشه با بیمه آزاد بهتره
تا یه پولی بخوای بدی ویزیت که سونو بنویسه

قبلش زنگ بزن بپرس جایی که میخوای بری

آره آزاد حساب میکنند یکم قیمتش بالاتر

اره بعضی جاها سونو میکنن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری