فایمتادین میخورم و بعد از غذا سعی میکنم دراز نکشم . البته چاره ای جز تحمل نیست . با همه کارایی که میکنم یه جوری اسید میاد توی گلوم که میخوام خفه بشم
پزشک برام پنتومید تجویز کرد
هیچی تحمل 😬
مصرف چایی و کافئین رو بیار پایین
آب زیاد بخور
بعد از غذا تا ۱ ساعت دراز نکش
اگر خیلی اذیت بودی فاموتیدین ۲۰ بخور
من تا بتونم تحمل میکنم به ندرت قرص بخورم یا شربت آلومینیوم ام جی
فاموتیدین روزی یدونه
الانم دستم اومد چیا باعث سوزشم میشه نمیخورمشون
فاموتیدین بخور
فاموتدین میخورم ولی یه هفتس گرفته هرروزم با گریه رد میشه اذیتم کلا
شیرینی نعنایی بخور
قرص میخورم عزیز
من تا وقتی برم دکتر با نعنا ، آب تقریبا سرد کنترل میکنم ، بعد از غذا تا نیم ساعت دراز نمیکشم ، و موقع سوزش هم به پهلوی چپ یکم دراز میکشم . فردا وقت دکتر دارم ببینم چی میگه
من خودم اول قرص معده و شربت معده میخوردم
الان اونا اثر نمیکنه هرچیز اسیدی رو دیگه نمیخورم
مثل لبنیات
غذای های آبکی
مرکبات مثل پرتقال
آبلیمو آبغوره
چیزای ترش
من از بس ترش میکنم ،🥴دیونه شدم
من هر موقع معدم میسوزه یه لیوان شیر و یه نفس میخورم قشنگ حس میکنم میشوره میبره شاید به شما هم تاثیر بزاره امتحان کن
من دیگه فقط فاموتیدین تاثیر داره
اون چیزایی که باعث سوزش میشه رو قطع کردم
و اگه چیزی هم خوردم سوزش گرفتم یکی دو قاشق عرق نعنا خوردم روش هم آب خوردم فورا خوب شدم
من مردم شربته هم اثر نمیکرد چند روز پیش رفتم دکتر کپسول داد عالی شدم صبح ناشتا میخورم
شاید باورت نشه ولی من آدامس میجوام اسید معدم کامل میره پایین خوب میشم .یه بار امتحان کن
عزیزم خیلی سخته
من الان کمتر شده ینی باز شروع میشه؟
شربت آدی ژل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.