منم سرویکسم ۳۰ هست،،جفتمم یکم پایینه،،شما کمر درد هم دارین؟؟یا تیرکشیدن واژن؟
اگر عددش کمتر بشه انجام میدن
ن، ولی استراحت کن، رابطه نداشته باش تا زیاد بشه، سنگین بلند نکن
من ۳۰ سرکلاژ شدم
اگر25باشه انجام میدن
من طول سرویکس 15میلیمترشده بود
انجام دادن
استراحت کن ان شاءالله تا انومالی بره بالا
سرکلاژ نشی
الان رو ببین دکتر چی میگه
نه با شیاف و استراحت کنترل میشه
منم 30 هستن دکتر چیزی نگفت بهم.
فکر کنم بستگی به این دار پایین تر بیاد یا ن.
فک نکنم عزیزم
چون منم ان تی ۳۲ بودم هیچی نگفت دکترم
واسه انومالی ام اومد ۳۸
نه عزیزم ولی باید رعایت کنی کمتر نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.