خانما طول سرویکسم ۳۰هستش به نظرتون سرکلاژ میشم؟

۱۰ پاسخ

منم سرویکسم ۳۰ هست،،جفتمم یکم پایینه،،شما کمر درد هم دارین؟؟یا تیرکشیدن واژن؟

اگر عددش کمتر بشه انجام میدن

ن، ولی استراحت کن، رابطه نداشته باش تا زیاد بشه، سنگین بلند نکن

من ۳۰ سرکلاژ شدم

اگر25باشه انجام میدن
من طول سرویکس 15میلیمترشده بود
انجام دادن

استراحت کن ان شاءالله تا انومالی بره بالا
سرکلاژ نشی

الان رو ببین دکتر چی میگه

نه با شیاف و استراحت کنترل میشه

منم 30 هستن دکتر چیزی نگفت بهم.
فکر کنم بستگی به این دار پایین تر بیاد یا ن.

فک نکنم عزیزم
چون منم ان تی ۳۲ بودم هیچی نگفت دکترم
واسه انومالی ام اومد ۳۸

نه عزیزم ولی باید رعایت کنی کمتر نشه

سوال های مرتبط

مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری