خانما طول سرویکسم ۳۳هستش ۱۵هفتمه خوبه به نظرتون؟

۱۰ پاسخ

منم دقیقا ۲۹ بودم با استراحت شدم ۳۳ دکترم گفته مهم اینه ک افت نکنه وگرنه تا آخر هم ۳۳ باشی اوکیه برات

برای هفته تو کمه خیلی مراقب باش و پیگیر هم باش هر یکی دو هفته برو سونو چک کن چون ممکنه یهو بیاد پایین و خطرناکه

من انتی ۳۰ بودم تا آنومالی استراحت و مراعات کردم شد ۳۳.۵ و دکتر گفت اوکی هست. سونو هم باید واژینال انجام بشه. دکتر گفت باید به ۲۵ برسه تا سرکلاژ بشی

رعایت کن نیاد پایین

خیلی مراقب باش کار سنگین و هی دلا راست مشو پله نرو زیاد بیشتر استراحت کن که هفته های بالا به مشکل نیوفتی خدایی نکرده

من17هفته32بودم دکترگفت خوبه چیزی نگفت

من انتی ۳۳ بودم ، دکتر گفت اکیه،

من 14 هفته بودم طول سرویکس 33 بود سرکلاژ کردم

باید استراحت کنی عزیزم ۳۰ بشی دیگ لب مرزی هفتتم پایینه

منم همين بود خوبه ولى سنگينى برندار زيادم نزديكى نكن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان پسرم ودخترم مامان پسرم ودخترم هفته نوزدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری