خانما طول سرویکسم 40هست خوبه یا خطرناکه

۷ پاسخ

سلام سزارین سومی منم
راسته میگن رحم در میارن

بهتر از این نمیشه

عالیه استراحت زیاد داشتی؟

از منم ۴۰ بود

طول سرویسکس و تو سونو انومالی گفت ۴۰؟

عالیه عزیزم
فقط به بهونه این که عالیه دیگه با ماشین زیاد راه نری و سنگینی برنداری کار سخت انجام ندی زیاد ایستاده نباشی
من هفته شما ۴۰ بود الان ۲۸ استراحت مطلق

عالیهع

سوال های مرتبط

مامان دون دون مامان دون دون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان پسرم ودخترم مامان پسرم ودخترم هفته نوزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری