۴ پاسخ

دقیقا ۴۷ ساله دارن دشمن تراشی میکنن تو منطقه جنگ های نیابتی دارن میخواستن کاخ سفید رو حسینیه کنن برا اسی شعر میخوندن حریفت منم کل تلوزیون شده بود نماهنگای جنگ طلبی بعد ما مردم شدیم جنگ طلب
ما از اینا متنفر و از امریکا هم میترسیم
سرونوشتمون دادیم دست خدا

از نظر اونا ما خائن وطن فروشیم یه عمر اونا سنگ فلسطین رو به سینه میکوبیدن و حق ما و بچه هامون میدادن عربا حالا ما شدیم وطن فروش کاشکی بچه هامون چیزایی که ما تجربه کردیم تجربه نکنن

من اعتراضات بیرون بودم یه سری داستانا هم شد برام اما هنوزم معتقدم جنگ راه حل نیست 😔😔😔 جنگ بچه نمیشناسه، موافق مخالف نمیشناسه ویران کنندس
کاش ختم بخیر بشه
عجب قلمی داری نگین‌جان👌🏻

باهات کاملا موافقم امیدوارم این عذابایی ک میکشیم حداقل پایانش خوش باشه

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی