۱۰ پاسخ

سیسمونی نی نی من تو تایپیک هام هستش🥰

من اکثریت لباساشو دانالو خریدم چون هر چقدر بشوری رنگ و روش نمیره یه چند تا تیکه ای نخ پنبه هم مارک نی نی مام گرفتم به نظرم کیفیتشون خوبه
کریر خریدم چون میدونم لازمم میشه برای داخلش هم تشک طبی خریدم
شیشه شیر و پستونک مارک بی بی لند طرح اونت خریدم چون فقط میخوام تو بیمارستان اگر لازم شد بدم
گهواره هم کنارتخت مادرشو خریدم یدونه هم میخوام ننو برقی بخرم
عکس اکثر خریدامو تو تاپیکت هام گذاشتم

فقط کرم سوختگی خوب براش بخر مارک ماستلا عالیه

برای سرویس تشت حمام مارک تنبون خوبه خارجیه و گرون دیگه برای کالسکه و صندلی ماشین مارک کیدیلو بازم خارجیه و نسبتا گرون لباس هم که کلا ایرانی هست و جنسای خوب و بد همه جا دارن خوبا گرونن دیگه تیکه ای ۴۰۰ ب بالا

من کاربردی و به صرفه خرید کردم اصلا دنبال چیتان پیتان نرفتم

من برای ست کالسکه و کریر و کیف بیمارستان مارک چیکو گرفتم لباساش همه نخ پنبه و مارک وسایل بهداشتی و شوینده ها فیروز گرفتم کهنه شور هم فریدولین خوبه سرویس خوابش هم ام دی اف گهواره میلاد گرفتم شیشه شیر دکتر براونو گرفتم ست غذا خوریشو سیلیکونی گرفتم البته یه ست چینی هم گرفتم

من فقط فهمیدم نباید بری جاهای گرون شهر من از شهرستانمون خریدم خیلیاشم مارک‌ خریدم خیلی ارزون تر از فروشگاه های بالاشهر در اومد مثلا ست وان تاشو خریدم ۱.۵۰۰ در حالیکه عین همون تو نصف راه تبریز ۵.۸۰۰بود یا ۲.۵۰۰ بود بدون ست

من دانالو و کیدز بوو گرفتم دانالو واقعا هم جتسش خوبه هم طرحش حتی طرحای مشابهشم میزنن ولی ب اون کیفیت نیست

لباس مارک دانالو و نیلی با کیفیتن
بقیه چیزا هم باید تحقیق کنی بستگی ب بودجت داره

مارک ک بستگی ب بودجتون داره عزیزم ایرانی یا خارجیش
ولی مثلا کالسکه اینا سعی کن مارک خوب بخری ک اذیتت نکنه

سوال های مرتبط