۸ پاسخ

ماله من از بیست و پنج زپزگی شروع شد

قطره ایزی کول بیبی خیلی خوب بود برامن

من کولیکز میدم از ۱۵ روزگی گف بده دکتر

دو هفتگی
یه دارو شبیه گریپ میکسچر از کانادا برام آوردن
ولی هیچ فرقی با گریپ میکسچر نداره

به پسر من دکتر شربت گریپ واتر داد خیلی خوب بود امروزم عوضش کرد شد گل گریپ

یه قطره خارجی دیگ هم گرفتم دنتونیکس فک کنم اسمشه
ولی خب نمیدونم چرا اونقد تاثیری ندارن میگن اینفاکول خوبه حالا قراره برم پیدا کنم

دوهفتگی به بعد
اینفاکول
عاااالیه
البته گرونه و اصلش باید گیرت بیاد

من ۱۲ روزگی دادم
کولیکیز البته فقد شبا میدم

سوال های مرتبط