نمیدونم چیکارکنم دلم میسوزه براش نمیتونه بخابه
منم میخام ببرمش دکتر بچم ازدیشب ساعت ۷غروب نخابیده علائم رفلاکس داره بچم
من دکتر براش امپرازول نوشت . شربت فامتدین یکم بهتر شده
میسوزیم و میسازیم نمیشه کاریش کرد . فقط صدای خس خس سینش خیلی شدید میشه بخور سرد روشن میکنم یکم بهتر میشه
زجه میزنم زجههههه
چجوریه
این رفلاکس پنهان چجوری هس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.