خانما این شربت چند ساعت یبار باید بدم؟

تصویر
۷ پاسخ

نفخ داره هنوز؟

هر هشت ساعت سه سیسی

روزی دوبار ۳ سی سی

منم از این میدادم به پسرم ولی روز بعدش ۵یا ۶بار مدفوع می‌کرد دیگه ندادم

برا منم سواله

هر شش ساعت۲/۵ سی سی
ولی تو هرموقع بچت دیدی نق میزنع اروم نمیشه بده

هرهشت ساعت یه سی سی

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی