پدیاشور چیه برا چی خوبه؟؟

۴ پاسخ

البته الان شیر سیمیلاک مییخوره

باید دکتر بگه با توجه به شرایطش

مکمله خیلی خوبه برای وزن دهی

یه نوع شیر تقویتیه برای قدو وزن خوبه من دوماهه میدم نیم کیلو بچم اضاف کرد

سوال های مرتبط

مامان پرنسس💕 مامان پرنسس💕 ۱۵ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان حامی مامان حامی ۲ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی