سلام انتی جنسیت۱٠٠٪بگه ینی همونه؟ یاتغیرمیکنه

۱۷ پاسخ

خیلیا تو گهواره گفتن اشتباه شده

من انومالی بهم جنسیت گفتن بازم اعتماد نمیکنم 😂

من سر دخترم که باردار بودم انتی بهم گفت دختر و تا آخر هم سونو ها میگفتن دختر.. ولی این یکی قبل آن تی من درد شدید گرفتم سمت پهلو چپ دیگه اورژانسی رفتم بیمارستان و سونو دادم گفت احتمالا دختر.. بعدم آن تی دادم 12 هفته گفت احتمالا دختر.. مجدد 16 هفته خونریزی شدید داشتم دو بار مجبور شدم سونو دادم گفتن پسر.. انومالی رفتم گفت دختر که آلت تناسلیش بیش از حد رشد کرده به خاطر مشکل هورمونی.. 21 هفته مجدد رفتم سونو گفت 100 در 100 پسر.. بعد از اون مرکز سونوگرافی که رفتم گفت دختره و مشکل داره تماس گرفتن که مجدد برم سونو بدم رایگان.. منم رفتم که گفت قطعی پسر... يعنی سر این جنسیت من کلی برنامه داشتما 😄 🙆‍♀️ 🤣 حالا یه دختر 2 ساله دارم و یه نی نی پسر..

اصلا قطعی نیست

این سونو انتی

تصویر

گف پسر
توبرگه سونو هم نوشت پسر

اگ100درصدپسره درسته دختر باشه بایدتاانومالی صبرکنی شایداندام جنسی پسرت دیرتر رشدکنه

چی گفت جنسیت رو؟؟
عکسش میفرستی

خانما بهم بگید جنسیت بچه ام چیه ؟؟

تصویر

کدوم سونو رفتی؟

من سرهردو احتمال داد ۱۰۰درصد درست بود

اصلا آن تی ۱۰۰٪ نمیگه

انتی هرچی بگ همونه ولی انومالی دقیق ترهچون همه چیز بچه رشد کرده و بزرگه و بهتر قابل تشخیصه

احتمال خطلا داره

امروز رفتم سونوانتی بهم گف ۱٠٠٪ گفتم همینه گف اره۱٠٠٪

همیشه درصد خطا وجود داره

آنومالی ۱۰۰ درصد هست.

برا من درست بود.

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من روزهای ابتدایی تولد
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری