ممکنه عسلویه رو بزنن آیا🥲🥲

۸ پاسخ

سوال منم هست پدرم سرکاره😭

بی بی سی واسه خودشونه

😐ما تو خود عسلویه زندگی میکنیم

الهی گور به گور بشن...ترس میندازن تو جوون ملت

خدالعنتشون کنه،همه جارومیزنن

بنظرتون پالایشگاه تمام شهرا رومیزنن??😢

حالا خو گفته دیگه نظامی غیرنظامی نمیکنم همه رو میزنم

گفت تمام زیر ساخت های نفتی رو میزنه
اینجارو که زد پالایشگاه 😭

سوال های مرتبط

مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان هیوا و یاسین🧸 مامان هیوا و یاسین🧸 ۲ سالگی