طبیعیه عزیزم
منم تپش داشتم رفتم دکتر چیزی بهم نداد گفت آبغوره بدون نمک بخور دوغ بخور بیاد پایین نفس عمیق بکش
الان که شاید استرس جنگ باشع ولی در کل طبیعیه اگه خیلی اذیتی برو دکتر قلب چک کن ولی من رفتم اوکی بود یعدم دیدم میگت تو بارداری طبیعیه یه مدت بعدم خوب شد
از بارداری
من همین هفته ها تا تکون میخورم قلبم تو دهنمه
ترسو هم شدم یهو ضربان قلبم میره بالا
چون بدنت داره خون بیشتری تولید میکنه
استرس
عادیه
وای منم خیلی تپش قلب دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.