دوستان خیلی تپش قلب دارم میتونه ازچی باشه؟🫠

۸ پاسخ

طبیعیه عزیزم

منم تپش داشتم رفتم دکتر چیزی بهم نداد گفت آبغوره بدون نمک بخور دوغ بخور بیاد پایین نفس عمیق بکش

الان که شاید استرس جنگ باشع ولی در کل طبیعیه اگه خیلی اذیتی برو دکتر قلب چک کن ولی من رفتم اوکی بود یعدم دیدم میگت تو بارداری طبیعیه یه مدت بعدم خوب شد

از بارداری
من همین هفته ها تا تکون میخورم قلبم تو دهنمه
ترسو هم شدم یهو ضربان قلبم میره بالا

چون بدنت داره خون بیشتری تولید میکنه

استرس

عادیه

وای منم خیلی تپش قلب دارم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙معجزه خداجونم مامان 💙معجزه خداجونم ۹ ماهگی